شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
سرخط خبرها

خداقوت رئیس جمهور به پرسنل بهشت زهرای تهران

  • کد خبر: ۷۸۶۳۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
خداقوت رئیس جمهور به پرسنل بهشت زهرای تهران
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در روز کارمند به صورت سرزده در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) حاضر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در روز کارمند به صورت سرزده در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) حاضر شد و گفت:کار شما در بهشت زهرا (س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین نمونه و الگوی، کارکنان ایثارگر و تلاشگر دولت در سراسر کشور هستید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است. به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمان‌های خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می‌شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) است.

رئیس جمهور تصریح کرد: کار‌هایی که پای سلامتی انسان مطرح می‌شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کار‌های است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می‌شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) انجام می‌دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است، در شرایطی که مردم مصیبت دیده اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می‌رسانید و با آنان همدردی می‌کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور گفت: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا (س) و در این بحران به خوبی انجام می‌دهید.

خداقوت رئیس جمهور به پرسنل بهشت زهرای تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->